Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPackman, Jill; Lepkowski, William J.; Overton, Christian C.; Smaby, Marlowe
TitelWe're Not Gonna Take It: A Student Driven Anti-Bullying Approach.
QuelleIn: Education, 125 (2005) 4, S.546 (11 Seiten)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-1172
SchlagwörterBullying
AbstractBullying is a serious problem in schools today. Most programs that deal with bullying are adult-driven and dependent. Inspired by the students in one middle school, the authors ask if student-driven anti-bullying programs exist and are effective. The scope and consequences of bullying is reported. Research-based responses to bullying are explored and arguments that support more fully incorporating students into these anti-bullying campaigns is presented. Rationale and strategies for student-driven bullying programs are provided and implications for research discussed. (Author).
AnmerkungenProject Innovation, Inc., P.O. Box 8508, Spring Hill Station, Mobile, AL 36689-0508. Web site: http://journals825.home.mindspring.com/csj/html
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: