Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inShackleton, Jenny
Titel'Really Useful Ideas': Building Users' Powers of Persuasion. a Response to the Discussion of the Learning Outcomes Theme Group from a Practitioner in the Post-Compulsory Sector
QuelleIn: Curriculum Journal, 16 (2005) 1, S.101-103 (3 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0958-5176
SchlagwörterStellungnahme; Vocational Education
AbstractIn this issue, M. James, Pollard, Rees and Taylor consider what research must do in order that 'practitioners and policy-makers will want to feel confident that the adoption of new research-based practices will repay their change efforts'. In responding to this collection of papers, it is suggested that users are a wider and more complex group than is generally assumed; that the research?user relationship needs to be reciprocal and multifaceted; and that considerable value can be drawn by users from research into learning outcomes in a number of ways over different time-scales. (ERIC).
AnmerkungenCustomer Services for Taylor & Francis Group Journals, 325 Chestnut Street, Suite 800, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420 (Toll Free); Fax: 215-625-8914.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Curriculum Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: