Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSellin, Burkart
TitelThe Implications of the Skills-based Approach for Training Design: A Paradigmatic Shift in Work-Related Training and in Organisational Knowledge Development.
QuelleIn: Vocational Training: European Journal, (2003) 28, S.31-45Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0378-5068
SchlagwörterEducational Environment; Foreign Countries; Instructional Design; Job Training; Learning Processes; Skill Development
AbstractDesign of work-related learning must consider the following: flexibility, learning to learn in changing contexts, social participation, and different types of work-related knowledge. New approaches to acquiring skills and knowledge are needed. Trends influencing these factors include change of focus from training to learning, increasing learner independence, and integration of knowledge development with work activities. (Contains 77 references.) (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Vocational Training: European Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: