Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHarris, Dona L.; Henry, Rebecca C.; Bland, Carole J.; Starnman, Sandra M.; Voytek, Kristin L.
TitelLessons Learned from Implementing Multidisciplinary Health Professions Educational Models in Community Settings.
QuelleIn: Journal of Interprofessional Care, 17 (2003) 1, S.7-20Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1356-1820
SchlagwörterAllied Health Personnel; Community Education; Higher Education; Interdisciplinary Approach; Professional Education
AbstractInvestigated whether multidisciplinary health professions education in community settings could be sustained post-funding, noting facilitators and barriers to sustainability. Pre and post surveys of students and faculty from U.S. health professions education institutions, site visits, evaluations, and reports highlighted facilitators (leadership, complementary missions, partnership boards, and faculty development) and barriers (structural differences, costs, and unclear goals) to sustainability. The multidisciplinary components were the most challenging. (SM)
AnmerkungenTaylor & Francis, Ltd., 4 Park Square, Milton Park, Abingdon OX14 4RN, United Kingdom; Tel: 44-1235-828600; World Wide Web: http://www.tandf.co.uk/journals.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Interprofessional Care" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: