Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKimball, Steven M.
TitelAnalysis of Feedback, Enabling Conditions and Fairness Perceptions of Teachers in Three School Districts with New Standards-Based Evaluation Systems.
QuelleIn: Journal of Personnel Evaluation in Education, 16 (2002) 4, S.241-68Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0920-525X
SchlagwörterCase Studies; Elementary Secondary Education; Feedback; School Districts; Standards; Teacher Evaluation; Teachers
AbstractConducted three case studies in three school districts to focus on teachers' responses to feedback, enabling conditions, and perceptions of fairness of school systems that have extended their standards-based evaluation systems beyond a pilot state. Discusses results in terms of contextual variables framing implementation of these teacher evaluation systems and formulates researchable propositions related to these results. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Personnel Evaluation in Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: