Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHarvey, Michael W.
TitelComparison of Postsecondary Transitional Outcomes between Students with and without Disabilities by Secondary Vocational Education Participation: Findings from the National Education Longitudinal Study.
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 25 (2002) 2, S.99-122Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0885-7288
SchlagwörterDisabilities; Education Work Relationship; Employment; Employment Patterns; Income; Longitudinal Studies; Outcomes of Education; Performance Factors; Postsecondary Education; Predictor Variables; Transitional Programs; Vocational Education; Wages
AbstractA study used data from the National Education Longitudinal Study of 1988-1994 to compare postsecondary outcomes among 7,007 students with and without disabilities who participated in secondary vocational education. Students with disabilities who participated in vocational education earned more wages than peers with disabilities who did not participate. (Contains references.) (CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Career Development for Exceptional Individuals" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: