Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSuh, Jae-Suk
TitelEffectiveness of CALL Writing Instruction: The Voices of Korean EFL Learners.
QuelleIn: Foreign Language Annals, 35 (2002) 6, S.669-79Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0015-718X
SchlagwörterComputer Assisted Instruction; Computer Mediated Communication; English (Second Language); Korean; Second Language Instruction; Second Language Learning; Student Journals; Teaching Methods; Writing Instruction; Writing Processes
AbstractInvestigated the reactions of Korean students studying English-as-a-Foreign- Language (EFL) to computer-mediated writing instruction. Students participated in a computer assisted language learning (CALL) program framed on the process approach to teaching writing. Analysis of students' journals indicated that CALL was a helpful tool for learning to writing despite some limitations. (Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Foreign Language Annals" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: