Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHeyden, Todd; Henthorne, Tom
Titel"What a @%#!": Listening to What Students Say About Their Composition Teachers Online.
QuelleIn: Teaching English in the Two-Year College, 30 (2002) 2, S.156-61Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0098-6291
SchlagwörterLeitfaden; Accountability; Higher Education; Internet; Student Attitudes; Student Evaluation of Teacher Performance; Teacher Response; Writing Teachers
AbstractDescribes how website teacher evaluations enable students to read what other students have written about prospective teachers and instructors. Notes that online evaluations provide critical information that is regularly updated and available 24 hours a day. Concludes that online evaluation sites help teachers reflect on teaching practices, respond to student concerns, and stay attuned to students' worlds. (PM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teaching English in the Two-Year College" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: