Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWesley, Patricia W.
TitelEarly Intervention Consultants in the Classroom: Simple Steps for Building Strong Collaboration.
QuelleIn: Young Children, 57 (2002) 4, S.30-34Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1538-6619
SchlagwörterConsultants; Cooperation; Early Childhood Education; Early Intervention; Inclusive Schools; Interprofessional Relationship; Occupational Therapists; Physical Therapists; Preschool Teachers; Special Needs Students; Speech Language Pathologists; Young Children
AbstractExamines the evolution of new professional roles and relationships in early childhood inclusive care and education, including the early intervention specialist, speech-language pathologist, physical therapist, and occupational therapist. Provides key questions for early childhood professionals, especially classroom teachers, to stimulate discussion and effective practice through the consultation process, from the initial stage of getting acquainted through the implementation of strategies to meet children's individual needs. (KB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Young Children" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: