Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWang, Lih-Ching Chen; Sutton, Rosemary E.
TitelEffects of Learner Control with Advisement on English-as-a-Second-Language Students in a Web-Based Learning Environment.
QuelleIn: International Journal of Instructional Media, 29 (2002) 3, S.317-24Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0092-1815
SchlagwörterEnglish (Second Language); Higher Education; Instructional Effectiveness; Learner Controlled Instruction; Student Improvement; Undergraduate Students; Web Based Instruction
AbstractDescribes a study that investigated the effectiveness of Web-based learning using learner control with advisement for non-American English as a second language (ESL) undergraduate students at the National Taiwan Normal University. Results showed students with advisement improved significantly faster than students without advisement on learning English vocabulary. (Author/LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International Journal of Instructional Media" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: