Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKim, Young-Min; Lee, Sung-Yi
TitelA Study on the Relationship between Logical Thinking Level and the Achievement in Enrichment Physics of School Science High Achievers.
QuelleIn: Journal of the Korean Association for Research in Science Education, 21 (2001) 4, S.677-88Verfügbarkeit 
Sprachekoreanisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1226-5187
SchlagwörterAcademic Achievement; Foreign Countries; High Achievement; Junior High Schools; Physics; Science Education; Thinking Skills; South Korea
AbstractInvestigates science high achievers' achievement in enrichment physics and logical thinking levels, and analyzes the relationship between logical thinking level and achievement in enrichment physics of high achievers in science. Involves (n=35) 7th and 8th grade junior high school students in the study. Uses the Group Assessment of Logical Thinking (GALT) to assess logical thinking level. (Contains 14 references.) (Author/YDS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of the Korean Association for Research in Science Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: