Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPolaki, Mokaeane V.
TitelUsing Instruction To Identify Mathematical Practices Associated with Basotho Elementary Students' Growth in Probabilistic Thinking.
QuelleIn: Canadian Journal of Science, Mathematics and Technology Education, 2 (2002) 3, S.357-70Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch; französisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterElementary Education; Mathematics Education; Probability; Research Methodology; Science Instruction; Scientific Methodology; Thinking Skills
AbstractDescribes designing, implementing, and evaluating a teaching experiment that traced the evolution of mathematical practices associated with the way Basotho students in the 4th and 5th grades grow in probabilistic thinking, especially sample space and probability of an event. Focuses on small sample experimenting and analysis of sample space composition or symmetry. (Contains 13 references.) (Author/YDS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: