Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLindsay, Roger; Breen, Rosanna; Jenkins, Alan
TitelAcademic Research and Teaching Quality: The Views of Undergraduate and Postgraduate Students.
QuelleIn: Studies in Higher Education, 27 (2002) 3, S.309-27Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0307-5079
SchlagwörterCollege Faculty; College Instruction; Foreign Countries; Graduate Students; Higher Education; Student Attitudes; Teacher Effectiveness; Undergraduate Students; United Kingdom
AbstractUndergraduate and graduate students in the United Kingdom participated in structured discussions of the effects of lecturer research activity on student learning. Both groups offered a preponderance of positive comments over negative ones. Articulated benefits of lecturer research included enhanced knowledge currency, credibility, competence in supervision, and enthusiasm/motivation. Negatives included reduced availability, competition with teaching, and curriculum distortions. (EV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Studies in Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: