Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLapkin, Sharon; Swain, Merrill
TitelTask Outcomes: A Focus on Immersion Students' Use of Pronominal Verbs in Their Writing.
QuelleIn: Canadian Journal of Applied Linguistics, 3 (2000) 1-2, S.7-22Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1481-868X
SchlagwörterForeign Countries; French; Grade 8; Immersion Programs; Language Usage; Second Language Instruction; Second Language Learning; Task Analysis; Verbs; Videotape Recordings; Writing (Composition)
AbstractExamined Grade 8 French immersion students use and accuracy of pronominal verbs within one of two tasks--jigsaw or dictogloss--while working in pairs. Two groups of students viewed a videotaped mini-lesson on pronominal verbs, while another two did not. Found that the mini-lesson had a significant impact on students' use of pronominal verbs in their writing. (Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Canadian Journal of Applied Linguistics" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: