Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFisher, Mary Etta; Sandiford, Janice R.
TitelA Comparison of Academic Performance of Students with General Education Development Credentials and High School Graduates at a Select Community College.
QuelleIn: Journal of Applied Research in the Community College, 8 (2000) 1, S.5-13Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1068-610X
SchlagwörterAcademic Persistence; Community Colleges; Comparative Analysis; Dropout Research; High School Equivalency Programs; High School Graduates; School Holding Power; Student Attrition; Two Year College Students; Two Year Colleges; Florida
AbstractCompares academic achievement and persistence of General Education Development diploma (GED) recipients and traditional high school graduates enrolled in an urban, multi-cultural community college in Florida. Reports that holders of the GED generally perform as well in remedial courses as do high school graduates. Contains 43 references and five tables. (NB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Applied Research in the Community College" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: