Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMiller, Judith Bourell; Morley, Victoria S.; Westwater, Barbara
TitelThe Beginning Educator Support and Training Program in Connecticut.
QuelleIn: Journal of Physical Education, Recreation & Dance, 73 (2002) 4, S.24-27Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0730-3084
SchlagwörterBeginning Teacher Induction; Beginning Teachers; Elementary Secondary Education; Higher Education; Physical Education; Portfolio Assessment; Preservice Teacher Education; State Standards; Teacher Competencies; Teacher Evaluation; Teaching Skills; Connecticut
AbstractConnecticut's Beginning Educator Support and Training (BEST) program offers support and assessment for beginning teachers. This paper describes Connecticut's continuum of support, the portfolio assessment process, and the effect of high standards on preservice physical educator preparation, experienced teachers, and K-12 curriculum, instruction, and assessment. It also describes collaborative relationships that are key to BEST's success. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Physical Education, Recreation & Dance" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: