Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRice, Margaret L.; Miller, Michael T.
TitelFaculty Involvement in Planning for the Use and Integration of Instructional and Administrative Technologies.
QuelleIn: Journal of Research on Computing in Education, 33 (2001) 3, S.328-36Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0888-6504
SchlagwörterCollege Governing Councils; Computer Uses in Education; Decision Making; Delphi Technique; Educational Planning; Educational Technology; Higher Education; Surveys; Teacher Role; Technology Integration; Technology Planning
AbstractDiscusses how higher education institutions can develop appropriate and adequate plans that maximize the increase in technology in both administration and teaching; considers the formation of faculty advisory groups for decision making; and describes a Delphi survey of faculty senate leaders about how faculty should be involved in planning for technology use. (Author/LRW)
AnmerkungenAvailable electronically: http://206.58.233.20/jrte/33/3/abstracts/rice.html
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Research on Computing in Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: