Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEverson, Jane M.; Zhang, Dalun; Guillory, Joan D.
TitelA Statewide Investigation of Individualized Transition Plans in Louisiana.
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 24 (2001) 1, S.37-49Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0885-7288
SchlagwörterCompliance (Legal); Disabilities; Educational Planning; Federal Legislation; Individualized Education Programs; Secondary Education; State Regulation; Student Needs; Transitional Programs; Louisiana
AbstractA study that reviewed 329 Individualized Transition Plans (ITPs) found ITPs generally followed the requirements of the Individuals with Disabilities Education Act, however, they were less likely to address additional transition areas suggested in Louisiana's transitional planning menu, including living arrangements, homemaking needs, financial needs, and community resource needs. (Contains references.) (Author/CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Career Development for Exceptional Individuals" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: