Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHyson, Marilou
TitelBetter Futures for Young Children, Better Preparation for Their Teachers: Challenges Emerging from Recent National Reports. Professional Development.
QuelleIn: Young Children, 56 (2001) 1, S.60-62Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0044-0728
SchlagwörterChild Caregivers; Cultural Differences; Day Care; Diversity (Student); Early Childhood Education; Educational Quality; Preschool Teachers; Professional Development; Program Improvement; Teacher Education; United States
AbstractMaintains that the United States tolerates an ineffective system of early education and professional preparation. Notes challenges to the field, including insufficient teacher preparation, outdated teacher professional development approaches, ineffective use of research findings to improve early childhood programs, and failure to understand, celebrate, and build upon diversity. Provides key points related to professional development from seven major reports. (KB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Young Children" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: