Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Rowberg, Kathryn |
---|---|
Titel | Breathing Easy about New Air Pollution Standards. |
Quelle | In: Journal of College Science Teaching, 30 (2000) 1, S.48-52 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0047-231X |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Air Pollution; Case Method (Teaching Technique); Environmental Education; Higher Education; Problem Based Learning; Science Activities; Scientific Principles Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Air; Pollution; Luftverschmutzung; Case method; Fallmethode; Umweltbildung; Umwelterziehung; Umweltpädagogik; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Problem-based learning; Problemorientiertes Lernen |
Abstract | Presents a classroom activity in which students identify the possible ways of reducing NOx emissions to reduce ground-level ozone. (YDS) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |