Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPapajohn, Dean
TitelTangrams for Improving Instructional Skills.
QuelleIn: Journal of Graduate Teaching Assistant Development, 8 (2001) 1, S.27-31Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1068-6096
SchlagwörterActive Learning; Classroom Communication; Communication Skills; Foreign Students; Graduate Students; Instructional Improvement; Teaching Assistants; Training
AbstractPresents a geometry game, tangrams, as an active learning method to engage international teaching assistants in concepts related to effective communication. Asserts that by framing the presentation of research-based communication concepts in an active learning metaphor that compares giving instructions to teaching, learners can experience these communication strategies (such as perception, acceptance, and repair) for themselves. (EV)
AnmerkungenNew Forums Press, P.O. Box 876, Stillwater, OK 74076 ($25).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Graduate Teaching Assistant Development" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: