Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Reiva, Greg |
---|---|
Titel | Building Energy Efficiency. |
Quelle | In: Science Teacher, 68 (2001) 5, S.46-47 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0036-8555 |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Cost Effectiveness; Critical Thinking; Energy Conservation; Energy Education; High Schools; Problem Solving; Science Curriculum; Science Instruction Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Kosten-Nutzen-Analyse; Kosten-Nutzen-Denken; Kritisches Denken; Energieerhaltung; Energiespeicherung; High school; Oberschule; Problemlösen; Teaching of science; Science education; Natural sciences Lessons; Naturwissenschaftlicher Unterricht |
Abstract | Presents the EnergyNet Energy Audit Project, a project-based curriculum on energy education. Includes ideas for working with the community and cost analysis. (YDS) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |