Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHollar, Kathryn; Carlson, Virleen; Spencer, Patricia
Titel1+1=3: Unanticipated Benefits of a Co-Facilitation Model for Training Teaching Assistants.
QuelleIn: Journal of Graduate Teaching Assistant Development, 7 (2000) 3, S.173-81Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1068-6096
SchlagwörterEngineering Education; Graduate Students; Instructional Improvement; Peer Teaching; Program Descriptions; Teacher Education; Teaching Assistants
AbstractCornell University's College of Engineering TA Development Program trains experienced engineering graduate students, called TA Fellows, to deliver instruction in teaching to new teaching assistants (TAs). Two TA Fellows act as co-facilitators at all times, in all workshops. The instruction is grounded in engineering case study and delivered using active learning techniques. The program has provided unexpected benefits. (EV)
AnmerkungenNew Forums Press, Inc., P.O. Box 876, Stillwater, OK 74076 ($25; outside U.S. add $12 postage).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Graduate Teaching Assistant Development" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: