Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHyson, Marilou
TitelNot Just for Children--New Directions and National Perspectives for Assessing Teachers' Performance. Professional Development.
QuelleIn: Young Children, 55 (2000) 5, S.58-59Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0044-0728
SchlagwörterEarly Childhood Education; Evaluation Criteria; Performance Based Assessment; Preschool Teachers; Professional Development; Standards; Teacher Competencies; Teacher Effectiveness; Teacher Evaluation; Teacher Improvement
AbstractPresents information on the National Council for the Accreditation of Teacher Education's requirements for a performance-based system of assessing teacher candidates and the similar requirements of NAEYC within its higher education program approval process. Presents questions to create a systematic teacher assessment plan, websites for further information, and suggestions for assessment activities. (KB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Young Children" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: