Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenSaba, Farhad (Hrsg.)
TitelWhy There Is No "Significant Difference" between Face-To-Face and Distance Education?
QuelleIn: Distance Education Report, 4 (2000) 13, S.1-4Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1094-320X
SchlagwörterComputer Assisted Instruction; Computer Mediated Communication; Conventional Instruction; Distance Education; Educational Change; Educational Development; Educational Technology; Instructional Innovation; Learner Controlled Instruction; Nontraditional Education
AbstractExamines what distance education offers, and the difference between computer-mediated and traditional classroom instruction. Discussion includes investment in education; the reduced cost of travel; standard training and liberal education; prejudice in favor of traditional instruction; the uniqueness of the Internet; matching instruction with individual students; shifting the focus from teaching to learning; sensing and capturing the difference between classroom and computer-mediated instruction; and the impact of complex adaptive learning systems. (AEF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Distance Education Report" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: