Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKuh, George D.; Hu, Shouping; Vesper, Nick
Titel"They Shall Be Known By What They Do": An Activities-based Typology of College Students.
QuelleIn: Journal of College Student Development, 41 (2000) 2, S.228-44Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0897-5264
SchlagwörterClassification; College Students; Educational Experience; Higher Education; Peer Influence; Student Development; College Student Experiences Questionnaire
AbstractAnalyzes responses to the College Student Experiences Questionnaire from 51,155 undergraduates at 128 institutions to develop a student typology based upon their patterns of engagement in educationally purposeful activities and the progress they reported making toward important outcomes of college. The typology reported yields new insights into the nature and performance of undergraduate student reference groups. (Contains 45 references and 2 appendixes.) (Author/GCP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of College Student Development" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: