Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHilliard, Asa G., III
TitelExcellence in Education versus High-Stakes Standardized Testing.
QuelleIn: Journal of Teacher Education, 51 (2000) 4, S.293-304Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-4871
SchlagwörterStellungnahme; Academic Achievement; Academic Standards; Accountability; Elementary Secondary Education; Evaluation Methods; Excellence in Education; Faculty Development; High Stakes Tests; Standardized Tests; Student Evaluation; Teacher Improvement
AbstractHigh-stakes standardized testing cannot be considered a reform tool for increasing student achievement. Teaching quality is critical in student achievement. Teachers can become powerful agents in raising students' academic achievement levels, regardless of common barriers (e.g., poverty and bilingualism). The extreme focus on high-stakes testing destroys opportunities to support valid staff development to make all teachers powerful. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Teacher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: