Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDonato, Richard; Tucker, G. Richard; Wudthayagorn, Jirada; Igarashi, Kanae
TitelConverging Evidence: Attitudes, Achievements, and Instruction in the Later Years of FLES.
QuelleIn: Foreign Language Annals, 33 (2000) 4, S.377-93Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0015-718X
SchlagwörterElementary Education; FLES; Interviews; Japanese; Language Proficiency; Parent Participation; Second Language Instruction; Second Language Learning; Self Evaluation (Individuals); Student Attitudes; Teacher Attitudes
AbstractExamined the sixth year of a Japanese foreign language in the elementary school (FLES) program. Provides results from attitude surveys of children, teachers, and administrators; data on parental support for their children's learning of Japanese; proficiency ratings on an end-of-year prochievement interview; comparison of ratings of the cohort of students over a 6-year period; and student self assessment.(Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Foreign Language Annals" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: