Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEisenman, Laura T.
TitelCharacteristics and Effects of Integrated Academic and Occupational Curricula for Students with Disabilities: A Literature Review.
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 23 (2000) 1, S.105-19Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0885-7288
SchlagwörterCurriculum Design; Disabilities; Educational Strategies; Instructional Effectiveness; Outcomes of Education; Research Needs; Secondary Education; Vocational Education
AbstractThis article examines evidence of the effectiveness of integrating academic and occupational curricula for students with disabilities. Results indicate that current research does not provide a knowledge base regarding effects of integrated curricula for students with disabilities. Methodological issues to be addressed in future research are discussed. (Contains extensive references.) (CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Career Development for Exceptional Individuals" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: