Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKnowles, J. Gary; Cole, Ardra L.; Sumsion, Jennifer
TitelModifying Conditions of Researching in Teacher Education Institutions.
QuelleIn: Teacher Education Quarterly, 27 (2000) 2, S.7-13Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0737-5328
SchlagwörterStellungnahme; Elementary Secondary Education; Faculty Publishing; Higher Education; Preservice Teacher Education; Publish or Perish Issue; Teacher Educators; Teacher Researchers; Teacher Responsibility; Writing for Publication
AbstractAddresses the publish or perish issue within teacher education institutions, introducing a collection of articles that provides insights into how a set of alternative assumptions might be adopted and implemented by university administrators and teacher educators to create more manageable, balanced, effective, and satisfying institutional and professional environments than current work contexts permit. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teacher Education Quarterly" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: