Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKnowles, J. Gary; Cole, Ardra L.; Sumsion, Jennifer
TitelGuest Editors' Introduction: "Publish or Perish": The Role and Meaning of "Research" in Teacher Education Institutions.
QuelleIn: Teacher Education Quarterly, 27 (2000) 2, S.5-6Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0737-5328
SchlagwörterElementary Secondary Education; Faculty Publishing; Higher Education; Preservice Teacher Education; Publish or Perish Issue; Teacher Educators; Teacher Researchers; Teacher Responsibility; Writing for Publication
AbstractIntroduces a theme issue on the publish or perish issue in teacher education institutions. The collection of articles includes teacher educators' autobiographical accounts and personal narratives about the complexities, difficulties, challenges, prospects, and promises of researching within the academy as well as more distanced analyses of these same issues. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teacher Education Quarterly" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: