Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLara-Alecio, Rafael; Parker, Richard; Aviles, Claudia; Mason, Samantha; Irby, Beverly J.
TitelUn estudio de evaluacion educativa manipulativos en el aprendizaje de las matematicas con estudiantes hispanos adquiriendo ingles academico como segunda lengua (A Study of the Use of Manipulatives in the Assessment of Mathematics Instruction with ESL Hispanic Students).
QuelleIn: Bilingual Research Journal, 22 (1998) 2-4, S.215-35Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Sprachespanisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1523-5882
SchlagwörterAlternative Assessment; Educational Assessment; Hispanic American Students; Limited English Speaking; Manipulative Materials; Mathematics Achievement; Mathematics Tests; Performance Based Assessment; Primary Education; Student Evaluation; Test Reliability; Test Validity
AbstractAs an alternative form of mathematics assessment for use with limited-English-proficient students, 14 mathematics tasks using manipulatives were administered to 45 Hispanic students in grades 1-3 and readministered 2-3 weeks later. Test reliability and validity, task difficulty, and the relationship among test subscales across grades were examined. (Contains 63 references.) (SV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Bilingual Research Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: