Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSmith, Margaret Schwan
TitelBalancing Old and New: An Experienced Middle School Teacher's Learning in the Context of Mathematics Instructional Reform.
QuelleIn: Elementary School Journal, 100 (2000) 4, S.351-75Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-5984
SchlagwörterChange Agents; Educational Change; Educational Environment; Instructional Materials; Learning Experience; Mathematics Curriculum; Mathematics Education; Middle Schools; Teachers; Teaching Experience; Textbooks
AbstractAsserts that to achieve successful mathematics education reform, teacher educators must facilitate the process by recognizing certain familiar learning dilemmas. Details study of a veteran middle school teacher using a new textbook, who attempted to challenge students to empower them as learners and still provide sufficient support to meet the challenges in complex tasks without their reducing cognitive demands. (LBT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Elementary School Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: