Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJames, Pauline
TitelStudent Concerns and Competency-based Training: Difficulties and Coping Strategies in Vocational Courses.
QuelleIn: Australian and New Zealand Journal of Vocational Education Research, 8 (2000) 1, S.1-30Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1039-4001
SchlagwörterCompetency Based Education; Coping; Educational Environment; Emotional Response; Ethnography; Females; Foreign Countries; Immigrants; Limited English Speaking; Postsecondary Education; Vocational Education
AbstractFour groups of mostly female students, differing in age, English proficiency, ethnicity, and social class, were surveyed in Australian competency-based technical and further education programs. They appreciated the practical focus and continuous assessment of competency-based training. However, some aspects of it made it unsuitable for certain students, resulting in unproductive coping strategies. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Australian and New Zealand Journal of Vocational Education Research" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: