Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGreenberg, Daniel
TitelThe Case against Standardized Tests: The Massachusetts Experience.
QuelleIn: Paths of Learning: Options for Families & Communities, 1 (1999) 2, S.32-38Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Academic Standards; Child Development; Educational Change; Educational Malpractice; Educational Policy; Elementary Secondary Education; Relevance (Education); Standardized Tests; Test Use; Testing Programs; Massachusetts; Massachusetts Comprehensive Assessment System
AbstractThe Massachusetts Comprehensive Assessment System is a damaging and dangerous "reform" with fundamental flaws: assumptions that all children undergo the same developmental process and that everyone requires the same knowledge to be successful; the fact that the guide and exams cover irrelevant material; and the idea that testing is required to measure an individual's ability to perform a task. (LP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: