Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHird, Bernard; Thwaite, Anne; Breen, Michael; Milton, Marion; Oliver, Rhonda
TitelTeaching English as a Second Language to Children and Adults: Variations in Practices.
QuelleIn: Language Teaching Research, 4 (2000) 1, S.3-32Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1362-1688
SchlagwörterAdult Students; Age Differences; Classroom Observation Techniques; Classroom Techniques; Elementary Secondary Education; English (Second Language); Foreign Countries; Interviews; Language Teachers; Second Language Instruction; Second Language Learning; Teaching Methods; Australia
AbstractReports a study that describes and classifies actual teaching practices used by 18 English-as-Second-Language teachers in Australian classrooms. Data were collected through observations of three lessons and subsequent interviews with the teacher. Almost 300 individual practices were identified. (Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Language Teaching Research" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: