Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRohs, Frederick R.
TitelResponse Shift Bias: A Problem in Evaluating Leadership Development with Self-Report Pretest-Posttest Measures.
QuelleIn: Journal of Agricultural Education, 40 (1999) 4, S.28-37Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1042-0541
SchlagwörterAgricultural Education; College Students; Higher Education; Leadership Training; Pretests Posttests; Self Evaluation (Individuals)
AbstractCollege students (n=30) rated their leadership skills before and after an agricultural leadership course (pre-post); a second group of 28 rated themselves as a result of the course and as they felt prior to it (then-post). There were significant differences between the pre-post and then-post groups in self-report ratings and response shift. Then-post may be more accurate. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Agricultural Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: