Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBond, Meg; Merrill, Barbara
TitelAdvertising, Information and Recruitment to Return-to-Learning in Six European Countries. Looking at the Findings.
QuelleIn: Journal of Access and Credit Studies, 1 (1999) 2, S.204-13Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1462-0367
SchlagwörterAccess to Information; Adult Education; Adult Programs; Advertising; Foreign Countries; Reentry Students; Student Recruitment
AbstractA study of advertising and recruitment for adult education in Denmark, Italy, Germany, England, Scotland, and Spain revealed that adult participation is shaped by access to program information. Decentralized, community-based information systems, publicity that helps overcome negative stereotypes and past schooling experiences, and high-quality guidance are practices that work best. (SK)
AnmerkungenNational Open College Network, University of Derby, Kedleston Road, Derby DE22 1GB, United Kingdom.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Access and Credit Studies" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: