Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLuvmour, Josette; Luvmour, Ba
TitelConfluence: Synthesizing the Insights of Joseph Chilton Pearce and Natural Learning Rhythms.
QuelleIn: Paths of Learning: Options for Families & Communities, 1 (1999) 1, S.8-13Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Child Development; Developmental Stages; Holistic Approach; Mass Media Effects; Parent Child Relationship; Parent Role; Parenting Skills; Parents as Teachers; Role Models; Spiritual Development; Spirituality; Television; Young Children
AbstractA theory of childhood development posits an unseen pattern that contains the laws and principles determining the child's nature. An environment that provides attunement to this pattern allows the child profound spiritual awareness, within the limits of the developmental moment. Four stages of development are presented with their attributes, characteristics, wisdoms, transmitting modes, key "foods," and "poisons." (TD)
AnmerkungenWeb site: http//www.great-ideas.org/paths.htm
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: