Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCothern, Nancy B.
TitelStandards and In-Service Teachers: Learning To Own the Concept of Reform.
QuelleIn: International Journal of Educational Reform, 8 (1999) 3, S.219-27Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1056-7879
SchlagwörterCognitive Style; Diversity (Student); Elementary Education; English Teachers; Inclusive Schools; Inservice Teacher Education; Language Arts; Skill Development; Standards; State Action; Teacher Attitudes; Teacher Improvement; Teacher Surveys; Teaching Experience; Teaching Methods
AbstractExplores how one state's draft standards addressed five areas: skill development/maintenance through inservice, existence of different teaching and learning styles, effects of varied teaching experiences, development of commonly- and rarely-used skills, and standards' potential for fostering inclusion. Nine participating teachers reported greatest confidence in teaching/learning-styles standards. (14 references) (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International Journal of Educational Reform" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: