Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPearson, Melissa; Tate-Coffen, Debra; Manning, Diane
TitelResponses to "How Far Should I Go in Advocating for One of My First-Graders?" A Question Posed by Jacqueline Berner Hasson in the September 1998 Issue of Young Children.
QuelleIn: Young Children, 54 (1999) 1, S.46-47Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0044-0728
SchlagwörterStellungnahme; Behavior Problems; Child Abuse; Child Advocacy; Elementary School Students; Elementary School Teachers; Grade 1; Inhibition; Parent School Relationship; Primary Education; Teacher Role; Teacher Student Relationship
AbstractPresents recommendations for teachers' course of action in advocating for first-grade students exhibiting problems or concerns in the following areas: (1) excessive quietness and fear of being incorrect; (2) worrisome child behaviors combined with parents who are extremely confrontational toward authority; and (3) suspected child abuse. (KB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Young Children" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: