Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStevens, Floraline I.
TitelPreschool Education for Black South African Children: A Descriptive Study of 32 Educare Centers.
QuelleIn: Journal of Negro Education, 66 (1997) 4, S.396-408Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-2984
SchlagwörterBlack Students; Foreign Countries; Preschool Children; Preschool Education; Preschool Evaluation; Preschool Teachers; Teacher Education Programs; Teacher Effectiveness; South Africa
AbstractDescribes study of 32 "Educare" facilities for African children in urban areas, townships, and rural homelands in South Africa. Assesses training of Educare teachers by nongovernment organizations with assistance from USAID. Overall, the training improved teachers' ability to provide a healthy, safe, learning environment. Contains 36 references. (MMU)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Negro Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: