Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWolfe, Pamela S.; Boone, Rosalie S.; Blanchett, Wanda J.
TitelRegular and Special Educators' Perceptions of Transition Competencies.
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 21 (1998) 1, S.87-106Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0885-7288
SchlagwörterDisabilities; Education Work Relationship; Inservice Teacher Education; Regular and Special Education Relationship; Secondary Education; Surveys; Teacher Competencies; Transitional Programs
AbstractComparison of a survey of 39 regular secondary educators to similar data previously collected from special educators indicated that, while most educators had received some inservice training on transition, there were a number of competency areas in which the majority of regular educators received no training. Regular and special educators differentially rated the importance of six teacher-competency areas. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Career Development for Exceptional Individuals" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: