Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSpriggs, Len; Sergeant, Claire; Layer, Geoff
TitelLearner Support, Widening Access and Student Diversity Part I: Principles, Policy and Practice.
QuelleIn: Research and Teaching in Developmental Education, 15 (1998) 1, S.109-16Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1046-3364
SchlagwörterRezension; Access to Education; College Bound Students; Educational Change; Educational Planning; Enrollment; Higher Education; Population Growth; Student Needs; United Kingdom (England)
AbstractCites increased student numbers as the most significant of recent changes in England's higher education system. Discusses student needs, growth in universities, and the participation of instructors, departments, and systems in student education. Discusses the mechanisms of support being developed at Sheffield Hallam University, and its establishment of the Division of Access and Guidance. Contains 11 references. (AS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Research and Teaching in Developmental Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: