Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHuber, Richard A.; Harriett, G. William
TitelApplying the Unlimited Potential of the Internet in Teaching Middle School Science.
QuelleIn: Meridian, 1 (1998) 2, S.1-4Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAssignments; Class Activities; Computer Uses in Education; Field Trips; Information Sources; Instructional Materials; Intermediate Grades; Internet; Learning Activities; Middle Schools; Science Education; Teaching Methods; World Wide Web
AbstractSuggests ways to better implement the World Wide Web as a powerful teaching tool. Considers three general educational strategies, each of which taps into different strengths of the Internet as an information delivery system. Describes daily Internet-based exercises, project involvement activities, and cyber field trips. (AEF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: