Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLawson, Hal A.
TitelRejuvenating, Reconstituting, and Transforming Physical Education to Meet the Needs of Vulnerable Children, Youth, and Families.
QuelleIn: Journal of Teaching in Physical Education, 18 (1998) 1, S.2-25Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0273-5024
SchlagwörterStellungnahme; Child Development; Child Health; Educational Change; Elementary Secondary Education; Health Promotion; High Risk Students; Physical Education; Social Responsibility
AbstractThe children's crisis in the U.S., along with the looming crisis in physical education, suggests that it is time to mobilize, plan, and act collaboratively and strategically. This paper raises critical questions that teachers, teacher educators, and researchers must consider and answer responsibly if physical education is to fulfill its social commitments and prosper in any form. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Teaching in Physical Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: