Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBostock, Stephen J.
TitelConstructivism in Mass Higher Education: A Case Study.
QuelleIn: British Journal of Educational Technology, 29 (1998) 3, S.255-240Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0007-1013
SchlagwörterComputer Mediated Communication; Computer Uses in Education; Constructivism (Learning); Cooperative Learning; Electronic Mail; Group Discussion; Higher Education; Instructional Design; Interaction; Performance Based Assessment; Undergraduate Study; Video Equipment; World Wide Web
AbstractA non-science undergraduate course provided an opportunity for constructivist design, (i.e., provide learners with personal control, authentic learning contexts and diverse personal interactions including collaboration) using the World Wide Web, e-mail, and video. Describes the course design, implementation, and evaluation. Concludes authentic assessment was critical, Web forms and e-mail supported some necessary personal interactions, but collaborative work was problematic. (Author/AEF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "British Journal of Educational Technology" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: