Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKohn, Alfie
TitelBeyond Bribes and Threats: How Not to Get Control of the Classroom.
QuelleIn: NAMTA Journal, 23 (1998) 1, S.6-61Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Academic Aspiration; Child Behavior; Classroom Communication; Classroom Environment; Classroom Techniques; Discipline; Discipline Policy; Discipline Problems; Early Childhood Education; Learning Motivation; Montessori Method; Problem Solving; Punishment; Rewards; Student Behavior; Student Motivation; Teacher Influence; Teacher Student Relationship; Teaching Methods
AbstractDefines the distinction between a "doing to" approach to children as the imposition of adult will on children and the "working with" approach as good listening, responsive teaching, and a collaborative approach of community-building. Challenges Montessori teachers to improve their craft and move from "doing to" to "working with" children. (Author/SD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: