Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRosenberg, Michael S.; Jackson, Lewis; Yeh, Chyong-Hwa
TitelDesigning Effective Field Experiences for Nontraditional Preservice Special Educators.
QuelleIn: Teacher Education and Special Education, 19 (1996) 4, S.331-41Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDisabilities; Field Experience Programs; Higher Education; Knowledge Base for Teaching; Nontraditional Education; Preservice Teacher Education; Special Education; Summer Programs; Teaching Experience
AbstractFive alternatives to traditional field experiences in special education are described and contrasted, including: infusion of experiences within content courses; traditional experiences offered during the summer session; working practica; roving practica; and specialized field-experiences. It is argued that these alternatives can provide appropriate field experiences for many nontraditional students. (Author/CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: