Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCleary, Michael J.; Birch, David A.
TitelHow Prospective School Health Educators Can Build a Portfolio To Communicate Professional Expertise.
QuelleIn: Journal of School Health, 67 (1997) 6, S.228-31Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-4391
SchlagwörterLeitfaden; Beginning Teachers; Elementary Secondary Education; Health Education; Higher Education; Performance Based Assessment; Portfolios (Background Materials); Preservice Teacher Education; Profiles; Student Teacher Evaluation; Student Teachers; Teacher Competencies
AbstractDescribes an organized set of materials prospective school health educators should develop to accurately represent their newly acquired skills and competencies. The portfolio should include cooperating teacher evaluations, videotapes of teaching episodes, examples of their work, samples of assessment instruments, statements of philosophy, examples of K-12 students' work, sample lesson plans, and recommendations from university supervisors. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of School Health" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: